Hilde werkt inmiddels ruim 3 jaar bij Hartman. In drie jaar tijd heeft Hilde de mogelijkheid gehad om door te groeien en heeft ze veel nieuwe kennis op gedaan. Benieuwd hoe haar loopbaan is verlopen bij de Hartman Familie? Lees haar verhaal!
“Ik ben Hilde Morren, 39 jaar, woon op Urk en ben getrouwd met Peter. Ik ben moeder van 6 prachtige kinderen. Inmiddels ben ik ruim 3 jaar werkzaam bij Hartman Installatie voor 21 uur per week. Ik ben begonnen als Telefoniste. Werkzaamheden die hieronder vallen, zijn onder andere: het bedienen van de telefoon, de dagelijkse planning van de monteurs verzorgen en heb ik daarnaast veel klantcontact.
Afgelopen 3 jaar zijn we enorm gegroeid en hebben we veel nieuwe collega’s mogen verwelkomen. Hierdoor zijn de personeelstaken ook meer geworden en ligt mijn verantwoordelijkheid minder bij de telefoon, maar steeds meer bij personeelszaken. Hier valt de salarisadministratie onder, het opstellen van arbeidsovereenkomsten, de in- en uitdienst van collega’s, begeleiding van ziekte en verzuim en schades.
Binnen mijn functie heb ik alle vrijheid om me te kunnen ontwikkelen. Ik volg trainingen om kennis op te doen en kan sparren met onze HR Coördinator. Het leuke aan werken bij Hartman vind ik het werken in een dynamische organisatie. Je krijgt de vrijheid om je taken en verantwoordelijkheden goed te kunnen doen.”
Werken bij Hartman betekent, werken in een dynamische organisatie.
“Ik hou van mijn werk. Ik vind het fantastisch om collega’s in hun kracht te zetten, een steentje bij te kunnen dragen in hun ontwikkeling en ondersteuning bieden wanneer ze dit nodig hebben. Ik wil er echt zijn voor mijn collega’s: van een monteur die vragen heeft over de opleiding tot een leidinggevende die advies nodig heeft over een CAO vraagstuk.
Het meest enthousiast ben ik over het vasthouden van onze kernwaarden. Ook al is dit soms met vallen en opstaan. Door de groei afgelopen jaren, blijft het ontzettend belangrijk om oog voor de medewerkers te blijven houden. Dit past perfect bij onze kernwaarde: hart voor familie. Echt goede gesprekken voeren met collega’s, naar ze luisteren, kijken wat hebben ze nodig. Er zijn!”
“Hartman Installatie is de afgelopen jaren ook uitdagingen tegengekomen. Hoe groter de klus, hoe meer medewerkers. Het sleutelwoord hiervoor is communicatie! Hiervoor hebben we een werkgroep opgericht, om voor de uitdagingen die we tegenkomen een passende oplossing te bedenken. Die we vervolgens duidelijk en overzichtelijk implementeren in onze organisatie.”
Werken bij Hartman is meer dan alleen werken. Bij ons kom je in een familiebedrijf waar de zaken “goed voor mekaar” zijn en de sfeer gemoedelijk is. Benieuwd hoe onze werknemers het ervaren om bij Hartman te werken?